FATURA ÖDEME İŞLEMİ HAKKINDA SIKÇA SORULAN SORULAR


SIKÇA SORULAN SORULAR

1- ŞOK Fatura Ödeme İşlemi hakkında bilgi alabilir miyim?
• Şok fatura ödeme işlemi ile Türkiye’nin 81 ilindeki tüm ŞOK mağazaları kasalarında anlaşmalı kurumlara ait elektrik, su, doğalgaz, telefon, kablo tv, internet gibi faturalarınızı kolayca ödeyebilirsiniz.

2- Faturalarımı ŞOK mağazalarında öderken komisyon ya da ek ücret alınıyor mu?
• 1.80 TL ile 2.5 Tl arasında bir hizmet bedeli alınmaktadır. Çünkü, her firma için alınan işlem ücreti değişebilmektedir.

3- Hangi faturalar ödenebilir?
• Anlaşmalı kurumlara ait elektrik, su, doğalgaz, telefon, kablo tv gibi faturalar tüm ŞOK mağazaları kasalarında ödenebilmektedir.

4- Hangi telefon faturaları ödenebiliyor mu?
• Türk Telekom, Vodafone, Turkcell gibi sabit hat ve cep telefonu faturalarının yanı sıra internet gibi hizmet faturaları da Şok Mağazalarında ödenebilmektedir.

5- Kredi kartı geçerli midir?
• Hayır. Kredi kartı ile fatura ödemesi yapılamamaktadır.

6- Kredi kartına taksit imkanı var mıdır ?
• Hayır. Kredi kartı ile fatura ödemesi ŞOK Mağazalarında yapılmamaktadır.

7- Nakit ödeme yapılıyor mu ?
• Evet. Sadece nakit para ile fatura ödenebilmektedir.

8- Tüm şubelerinizde geçerli mi ?
• Evet. Türkiye’nin 81 ilindeki tüm ŞOK mağazasında geçerlidir.

9- Saat kaça kadar fatura ödemesi yapabiliriz?
• Haftanın her günü mağaza açılış ve kapanış saatleri arasında ödeme yapabilirsiniz.

10- Örnek verirsem; İzmir’de oturuyorum İstanbul’daki evimin faturasını ödeyebilir miyim ?
• Ödeyebilirsiniz. (Ancak, bazı birkaç kurum, kendi şirket kuralları gereği buna izin vermeyebiliyor.)

11- Cepte Şok’ tan fatura ödeyebilir miyim?
• Hayır. Cepte ŞOK ‘tan fatura ödeme mümkün değildir.

12- ŞOK Mini mağazalarında geçerli midir?
• Evet. ŞOK Mini dahil tüm ŞOK mağazalarında fatura ödenebilmektedir.

13- Son ödeme tarihi geçmiş faturamı ödeyebilir miyim?
• Evet. Birikmiş ve ödenmemiş tüm faturalar sisteme gelmektedir, hangisi ödenmek isteniyorsa kasiyere bildirilip ödenebilir.

14- Kapanan elektrik / su / doğalgaz / telefon faturamı ödeyebilir miyim?
• Evet. Kapanmış olsa dahi abone numarası verilerek ödeme yapılabilir.

15- Elektrik su fatura ödemelerinde abone numarası yanlış girildiğinde otomatik olarak fiş iptali oluyor mu?
• Evet. Sistem hatalı abone numarası girildiğinde fişi iptal etmektedir.

16- Bu konuyla ilgili daha detaylı bilgi almak için nereyi arayabilirim?
• 0850 808 00 00 numaralı ŞOK Müşteri İletişim Merkezini arayabilirsiniz.

Yıldız Holding